Popularne wymiary banerów do internetu
Tworząc kampanie reklamowej w Google Ads, należy zaznajomić się z dostępnymi formatami banerów i wybrać te które będą odpowiadały naszym potrzebom i zwiększymy efektywność kampanii. Duże banery google charakteryzuje się wyjątkowo wysoką ilością wyświetleń. Małe formaty doskonale sprawdzają się na urządzeniach mobilnych. |
Baner 750x200 px
Baner 750x100 px
Baner 728x90 px
Baner 468x60 px
Baner 970x90
Baner 970x250
|
Baner 120x600
|
Baner 160x600
|
Baner 300x600
|
Baner 1050x300
|
Baner 336x280
|
Baner 250x250
|
Baner 300x250
|
Baner 200x200
|
Banery 320x100
Baner 320x50
|
|
Baner 580x400
Gdzie bannery internetowe są najlepiej widoczne?
Jeśli interesuje nas reklama przekładająca się na największą ilość kliknięć w banner, powinniśmy umieścić go na górnej części strony internetowej. Jest to najczęściej wybierane miejsce wśród reklamodawców, choć często bannery pojawiają się także na bokach stron internetowych (przykładem może być Sidebar).
Jeśli jednak nasz banner internetowy ma pełnić wyłącznie funkcję przeniesienia mocy SEO na naszą domenę, wtedy bannery internetowe mogą być umieszczone w dowolnym miejscu witryny internetowej.
Misją Oversize jest skuteczne zwiększanie zysków firm działających w różnych branżach, a wykorzystujących potencjał Internetu. To grupa zawodowców, dla których szeroko pojęty marketing, a zwłaszcza SEO/SEM, jawi się nie tylko biznesem, ale też autentyczną pasją. Na ofertę firmy składa się kompleksowa reklama internetowa dostosowana do indywidualnych potrzeb zleceniodawcy, profilu prowadzonej przez niego działalności czy preferencji konsumentów. W skład świadczonych usług wchodzi m.in. projektowanie i wdrażanie estetycznych, łatwych w obsłudze i przyjaznych wyszukiwarkom stron internetowych, tworzenie przyciągających uwagę banerów flash / html5i prezentacji multimedialnych czy profesjonalny, stabilny hosting.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|